سفارش تبلیغ
صبا ویژن
قدرت دانش، زوال ندارد . [امام علی علیه السلام]   بازدید امروز: 0  بازدید دیروز: 5   کل بازدیدها: 178468
 
حرفای دل
 
عاشقانه ای برای تو
نویسنده: رز کوچولو(یکشنبه 91/7/30 ساعت 10:52 صبح)

دلم لک زده…
برای یک عاشقانه ی آرام…
که مرا بنشانی بر روی پاهایت…
بگذاری گله کنم…
از همه این کابوسهایی
که چشمم را تر کرده اند …
آغــــوش دریایی ات را باز کن
تا شبـــی در آغوشــت سر کنم
در امــواج تــو سرگردان شوم
تا به ساحـــل آرامــش برسم
می دانم تا پلک به هم بزنم می آیی

 صدا بزن مرا

فقط “میم” مالکیت را آخرش بگذار…
میخواهم مطمئن شوم…مال تو هستم
خاطرات خیلی عجیبند؛
گاهی اوقات می خندیم به روزهایی که گریه می کردیم!
گاهی گریه می کنیم به یاد روزهایی که می خندیدیم …
می توانم بـپرسم چه عطری می زنی؟
بوی خوشبختی می دهی انگار …

در کنارم که باشی زندگی زیباست...

خوشبختی هست...

و همه لحظات زندگیم همچون فصل زیبای اشنائیمان

همیشه بهاریست...

                                             گل تقدیم شماتقدیم به بهانه ی بودنم مهدیگل تقدیم شما



نظرات دیگران ( )


لیست کل یادداشت های این وبلاگ
عاشقانه ای برای تو
اعتراف عاشقی
دوستت میدارم
پیش کش
پیمان
حلقه دار
شکسته
عاشق
این روزها
[عناوین آرشیوشده]

|  RSS  |
| خانه |
| شناسنامه |
| پست الکترونیک |
| مدیریت وبلاگ من |

|| مطالب بایگانی شده ||
عشق
رازشقایق
خرداد
شهریور
قدیم
تابستان 86
جدید
بهمن

|| اشتراک در خبرنامه ||
  || درباره من ||
حرفای دل
مدیر وبلاگ : مهدی(Bad...Boy)[77]
نویسندگان وبلاگ :
رز کوچولو[1]

تنهایی را دوست دارم زیرا بی وفا نیست ... تنهایی را دوست دارم زیرا عشق دروغی در آن نیست ... تنهایی را دوست دارم زیرا تجربه کردم ... تنهایی را دوست دارم زیرا خداوند هم تنهاست ... تنهایی را دوست دارم زیرا در کلبه تنهایی هایم در انتظار خواهم گریست و انتظار کشیدنم را پنهان خواهم کرد

|| لوگوی وبلاگ من ||
حرفای دل

|| لینک دوستان من ||
عکس روز
بازی بزرگ
پائیزخزان
کتابچه کارتون آیناز( آثار هنری مهناز یزدانی انیماتور و کارتونیست
خاطرات دلتنگی
روزهای بی خاطره
مهربون کوچولو و عشقش...
رز وحشی
سکوت ستاره
عاشقانه
مرگ یک عاشق(شیدا.ساسان)

|| لوگوی دوستان من ||



زیبایی سایه خداوند بر کهکشانهاست - به روز رسانی :  1:50 ع 86/11/26

|| اوقات شرعی ||


|| آهنگ وبلاگ من ||


|| وضعیت من در یاهو ||
یــــاهـو