سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آنکه برای جز نزدیکانش گشاده رویی کند، حکیم نیست . [امام علی علیه السلام]   بازدید امروز: 1  بازدید دیروز: 5   کل بازدیدها: 178469
 
حرفای دل
 
این روزها
نویسنده: مهدی(Bad...Boy)(یکشنبه 87/10/8 ساعت 3:14 صبح)

 

این روزا ، دریای دل ، بدجوری طوفانی شده

آسمون این چشا ، بدجوری بارانی شده

 

این روزا ، جای یه چیزی ، توی قلبم خالیه

تکسوار رویاهام ، مترسکی پوشالیه

 

این روزا، انگار ازاین ، عالم و آدم بریدم

از تموم خوش به حالی هام ، دیگه دست کشیدم

 

این روزا ، عطر اقاقی رو ، دیگه دوست ندارم

یا اگر دارم ، دیگه حتی به روم نمیارم

 

این روزا ، توی دلم ، صدای غم رو میشنوم

میگه بعد ازین میام ، هر روز بهت سر میزنم

 

این روزا ، عشق و یقین ، از دل من فراریه

قصه ی تحمل هم ، حکایتی تکراریه

 

این روزا ، هیچ قسمی رو ، دیگه باور ندارم

اعتقادی هم به عشق و ، یارو یاور ندارم

 

این روزا ، شک میکنم ، به پاکیه زلال آب

حتی حرمت نداره ، دیگه برام تعبیر خواب

 

این شبا ، حتی چشام ، خوابهای رنگی ندارن

همه شون سیاه سفیدن ، که قشنگی ندارن

 

این شبا ، آسمون دلم ، چقدر بی ستارس

قصه های شب من ، همش کم و نیمه کارس

 

این شبا ، دیوهای قصه هام ، دیگه دود نمیشن

که جاشونو ، به فرشته های مهربون بدن

 

این روزا ، صدای بارونم دیگه تکراریه

مثل ضجه های اون ، ساعتهای دیواریه

 

ساعتی که تیک تیکش ، قلب سکوت و میشکنه

قصه ی رفتن عمرو ، داره فریاد میزنه

 

این روزا ، فکر میکنم ، فقط باید دعا کنم

اونی رو که گم شده توی دلم ، صدا کنم

 

شاید آفتابی بشه ، تو شب یلدای دلم

شایدم حل بکنه ، اینهمه درد و مشکلم  



نظرات دیگران ( )


لیست کل یادداشت های این وبلاگ
عاشقانه ای برای تو
اعتراف عاشقی
دوستت میدارم
پیش کش
پیمان
حلقه دار
شکسته
عاشق
این روزها
[عناوین آرشیوشده]

|  RSS  |
| خانه |
| شناسنامه |
| پست الکترونیک |
| مدیریت وبلاگ من |

|| مطالب بایگانی شده ||
عشق
رازشقایق
خرداد
شهریور
قدیم
تابستان 86
جدید
بهمن

|| اشتراک در خبرنامه ||
  || درباره من ||
حرفای دل
مدیر وبلاگ : مهدی(Bad...Boy)[77]
نویسندگان وبلاگ :
رز کوچولو[1]

تنهایی را دوست دارم زیرا بی وفا نیست ... تنهایی را دوست دارم زیرا عشق دروغی در آن نیست ... تنهایی را دوست دارم زیرا تجربه کردم ... تنهایی را دوست دارم زیرا خداوند هم تنهاست ... تنهایی را دوست دارم زیرا در کلبه تنهایی هایم در انتظار خواهم گریست و انتظار کشیدنم را پنهان خواهم کرد

|| لوگوی وبلاگ من ||
حرفای دل

|| لینک دوستان من ||
عکس روز
بازی بزرگ
پائیزخزان
کتابچه کارتون آیناز( آثار هنری مهناز یزدانی انیماتور و کارتونیست
خاطرات دلتنگی
روزهای بی خاطره
مهربون کوچولو و عشقش...
رز وحشی
سکوت ستاره
عاشقانه
مرگ یک عاشق(شیدا.ساسان)

|| لوگوی دوستان من ||



زیبایی سایه خداوند بر کهکشانهاست - به روز رسانی :  1:50 ع 86/11/26

|| اوقات شرعی ||


|| آهنگ وبلاگ من ||


|| وضعیت من در یاهو ||
یــــاهـو